Evelina - en fluffig flicka i sina bästa år

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Vad är religion? Vad är gud?

Av Evelina - 2 februari 2011 22:38

                         


Precis så lyder rukbriken på min första religionsuppgift.


Min första tanke var "shit vad svårt", min andra tanke var "guuud vad lång uppsats det kommer bli!". Jag känner mig själv, och när jag väl är på G och får skriva om saker som är intressanta och bygger på mina egna åsikter så glider tiden och sidorna bara iväg. Ska bli spännande, och måste erkänna att jag har längtat efter att få uppgifter igen, efter att få skriva om saker som jag tycker är intressanta, att få söka fakta coh redovisa uppsatser.


Tror det här året kommer bli spännande, utan tvekan.


Och just det, mamma har efterlyst en önskelista eftersom att jag snart fyller 21! Eller 12, inte riktigt säker där :).



     



Jag önskar mig iaf ett knivställ till alla mina knivar så de slipper ligga i lådan och bli slöa och odugliga.


  
Jag önskar mig grytlappar och/eller en grytvante så jag slipper bränna mig då jag bakar allt möjligt gott.

 

 

Jag önskar mig en sådan där grej som jag kan ha till min hushållsassistent när jag vill göra smoothies (mamma vet vad jag menar)

 

      

Jag önskar mig massa kjolar och klänningar med prickar och stora blommor så att jag kan dansa och snurra i sommar.

 

 

Jag önskar mig tyg så att jag kan sy en massa fina saker.

 

  

Jag önskar mig soppskålar/frukostskålar så att jag har något att äta soppa ur utan att söla.

 

  

Jag önskar mig en prickig te service, mest bara för att jag tycker det är så himla sött (helst röd och vit).

 

  

Jag önskar mig massa roliga strumpbyxor.

 

  

Jag önskar mig bakformar (finns supermysiga på skattkistan)

 

    

Jag önskar mig snygga ugnsformar.

 

Kan säkert komma på mer, och förväntar mig verkligen inte att jag får alltihop, men nu har ni iaf en överblick :).

 
 
Ingen bild

Mamma

4 februari 2011 11:15

Bravo Loppan, vi kommer ge dig allt stöd vi kan. Sååå roligt att du är på G

Har nu noterat din önskelista:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 20 juli 2011 16:19

Det är mkt som har hänt på sistone, både ute i verkliga livet och inuti huvudet på mig. Det har inte blivit mkt uppdaterande, inte blivit mkt överhuvudtaget.   Man kan väl säga att bloggen blivit lidande, men samtidigt tycker inte jag att bloggen...

Av Evelina - 14 juli 2011 20:39

                                   

Av Evelina - 29 april 2011 00:10

Blir en diktbomb eftersom att jag visst är medlem på mysko hemsidor :)   Både nytt och gammalt :).   ****   När vi först träffades skapades ljuv musik, jag dansade barfota på rosa moln, sjöng sånger jag aldrig hört förut. Vi andades samm...

Av Evelina - 28 april 2011 23:00

Jag älskar mitt liv.   Jag har en underbar pojk, en pojk jag jagat i så många år att det ibland känns som om det var igår jag sprang runt i killarnas omklädningsrum och försökte leta efter spår av hans lukt. Ja, låter hemskt patetiskt och "stalke...

Av Evelina - 16 april 2011 15:23

Jaa, så nu uppdaterar vi igen, erkänner att det är ett bra tag mellan gångerna nu men känner att det är bättre att uppdatera sällan och bra än ofta och dåligt.   Så ja, tänkte bara slänge upp lite bilder och så på vad jag sysslat med på sistone :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards