Evelina - en fluffig flicka i sina bästa år

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Yeah.. ^^

Av Evelina - 12 februari 2011 22:31

Ätnligen så har jag fått klippa mig! SuperFanny var hit och gav mig en helt ny frisyr och den är så himla mys! Så när Fanny varit här for vi hem till mamma och hon satte en mjukpermanent i håret på mig så nu är jag socker söt!


  


Fanny är verkligen världens bästa frisör :). Idag har jag iallafall varit hos farmor och farfar och vi har grattat dom i efterskott och fått lunch, var supergott och jätte trevligt! Ska verkligen åka dit oftare hädanefter, man blir så fort man kliver in i deras farstu. Sedan bar det av till Tarsele och Tommy och Therese och barnen, alltid lika trevligt :). Sen har vi mest bara tagit det lugnt, blir att fira alla <3-ns dag i förväg imorgon så blir en riktigt trevlig dag det med :).


Så ja, mkt mer än så har jag inte att berätta faktiskt :).


Sov gott, puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 20 juli 2011 16:19

Det är mkt som har hänt på sistone, både ute i verkliga livet och inuti huvudet på mig. Det har inte blivit mkt uppdaterande, inte blivit mkt överhuvudtaget.   Man kan väl säga att bloggen blivit lidande, men samtidigt tycker inte jag att bloggen...

Av Evelina - 14 juli 2011 20:39

                                   

Av Evelina - 29 april 2011 00:10

Blir en diktbomb eftersom att jag visst är medlem på mysko hemsidor :)   Både nytt och gammalt :).   ****   När vi först träffades skapades ljuv musik, jag dansade barfota på rosa moln, sjöng sånger jag aldrig hört förut. Vi andades samm...

Av Evelina - 28 april 2011 23:00

Jag älskar mitt liv.   Jag har en underbar pojk, en pojk jag jagat i så många år att det ibland känns som om det var igår jag sprang runt i killarnas omklädningsrum och försökte leta efter spår av hans lukt. Ja, låter hemskt patetiskt och "stalke...

Av Evelina - 16 april 2011 15:23

Jaa, så nu uppdaterar vi igen, erkänner att det är ett bra tag mellan gångerna nu men känner att det är bättre att uppdatera sällan och bra än ofta och dåligt.   Så ja, tänkte bara slänge upp lite bilder och så på vad jag sysslat med på sistone :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards