Evelina - en fluffig flicka i sina bästa år

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

the bitch is back

Av Evelina - 1 april 2011 13:01

Shit vad glada ni borde vara nu när jag återvänt till bloggvärldens med allt intressant jag har att skriva om! Kände att det var dags igen att spy lite galla över saker och ting, surra lite om min nyfunna hobby och låta er njuta lite i glansen av min totala lycka! Nej men ärligt talat så könde jag att folk klagar på att jag inte uppdaterar så är väl bara att skriva lite om ditt och datt så blir alla nöjda och glada :).


Har ju lärt mig att virka! Se på sjutton, och jag verkar vara en jävel på det. Fixar doch inte, precis som när jag syr, att greja det här med att följa mönster, men tycker det fungerar riktigt bra ändå :9. Har hunnit dra på mig lite garner sedan sist jag uppdaterade


 


Har också börjat virka lite tofflor, lite babysaker och har gjort en del grejer på skolan jag tänkte lägga upp här, håller också på med ett ultrasött lapptäcke :).

Nu tog skrivar lusten slut, slänger upp en bild på favorit väggen också!


          


Puss hej!

 
 
Ingen bild

therese

1 april 2011 15:28

va duktig du är på att virka. super söta barntofflor =)
tycker även om glaset du hade gjort =)

Evelina

1 april 2011 17:17

Tack! Mäter du fötterna virkar jag jättegärna åt dom, har en superidé som skulle passa dom perfekt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 20 juli 2011 16:19

Det är mkt som har hänt på sistone, både ute i verkliga livet och inuti huvudet på mig. Det har inte blivit mkt uppdaterande, inte blivit mkt överhuvudtaget.   Man kan väl säga att bloggen blivit lidande, men samtidigt tycker inte jag att bloggen...

Av Evelina - 14 juli 2011 20:39

                                   

Av Evelina - 29 april 2011 00:10

Blir en diktbomb eftersom att jag visst är medlem på mysko hemsidor :)   Både nytt och gammalt :).   ****   När vi först träffades skapades ljuv musik, jag dansade barfota på rosa moln, sjöng sånger jag aldrig hört förut. Vi andades samm...

Av Evelina - 28 april 2011 23:00

Jag älskar mitt liv.   Jag har en underbar pojk, en pojk jag jagat i så många år att det ibland känns som om det var igår jag sprang runt i killarnas omklädningsrum och försökte leta efter spår av hans lukt. Ja, låter hemskt patetiskt och "stalke...

Av Evelina - 16 april 2011 15:23

Jaa, så nu uppdaterar vi igen, erkänner att det är ett bra tag mellan gångerna nu men känner att det är bättre att uppdatera sällan och bra än ofta och dåligt.   Så ja, tänkte bara slänge upp lite bilder och så på vad jag sysslat med på sistone :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards