Evelina - en fluffig flicka i sina bästa år

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Pussgurka!

Av Evelina - 15 februari 2011 21:58

Så är min lilla pussgurka hemma och är sjuk stackarn, ska tvinga iväg honom till vårdcentralen imorgon för såhär kan man inte gå runt och må.. Men är trevligt att ha honom hemma, tänker inte låtsas som att jag tycker något annat! :).

Försvo mig rejält imorse och missade bädde bussar imorse :(, är inte fullt lika roligt men men. Ska åka imorgon, och får med mig en Josefin Reiser hem! (Kommer aldrig ihåg om hon stavar med e på slutet eller inte!) Och det känns så jävla bra! har saknat henne som sjutton, vi ses alldeles för sällan <3.


Hade iaf en helbra alla hjärtans dag igår, var himla mys.

Blev supergod mat med älskling  :).


Fyller ju 21 på måndag, är väl inte så speciellt enligt många men jag älskar verkligen att fylla år! Och hoppas på många som kommer och grattar för jag tänker ta chansen att baka ordentligt mkt!


Sen så har jag misslyckats grovt med den där mössan jag skulle sticka, men tror jag tog vatten över huvudet där, är rätt så stolt ändå :). Håller på för fult med religionen också, men är svårt att skriva utan att hela tiden återkomma till mina egna åsikter.. Så får se hur det går med det, blev iaf skitbra i håret, är så supersöt och lockig och är så glad (och ser glad ut också säger folk!). Så slänger nog upp en riktig bild på det snart också ska ni se :). Har inte brytt mig om nån dagens outfit på ett tag för tyckte ni skulle få slippa mina mjukisbyxor med färgfläckar och min storblommiga morgonrock, tror inte ni är redo för det än! :).


Ska slänga upp lite bilder på kläderna jag köpt också, men nu ska jag mysa med en trött älsk och ta ett bad, vi hörs!


Puss!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 20 juli 2011 16:19

Det är mkt som har hänt på sistone, både ute i verkliga livet och inuti huvudet på mig. Det har inte blivit mkt uppdaterande, inte blivit mkt överhuvudtaget.   Man kan väl säga att bloggen blivit lidande, men samtidigt tycker inte jag att bloggen...

Av Evelina - 14 juli 2011 20:39

                                   

Av Evelina - 29 april 2011 00:10

Blir en diktbomb eftersom att jag visst är medlem på mysko hemsidor :)   Både nytt och gammalt :).   ****   När vi först träffades skapades ljuv musik, jag dansade barfota på rosa moln, sjöng sånger jag aldrig hört förut. Vi andades samm...

Av Evelina - 28 april 2011 23:00

Jag älskar mitt liv.   Jag har en underbar pojk, en pojk jag jagat i så många år att det ibland känns som om det var igår jag sprang runt i killarnas omklädningsrum och försökte leta efter spår av hans lukt. Ja, låter hemskt patetiskt och "stalke...

Av Evelina - 16 april 2011 15:23

Jaa, så nu uppdaterar vi igen, erkänner att det är ett bra tag mellan gångerna nu men känner att det är bättre att uppdatera sällan och bra än ofta och dåligt.   Så ja, tänkte bara slänge upp lite bilder och så på vad jag sysslat med på sistone :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards