Evelina - en fluffig flicka i sina bästa år

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Ojoj..

Av Evelina - 9 februari 2011 23:40

Nu ska ni få höra, först och främst; Förlåt för att det blivit så tokigt med uppdateringar! Men hade ju som tidigare nämnts pojkvännen hemma på lång helg och blir inte så mkt dator sittande då vilket kanske är förståligt :). Åkte iallafall på en rejäl släng av magsjuka i söndagsnatt, hade väl varit överkomligt om jag bara spytt om man säger så.. Så har ätit första riktiga målet mat för första gången sedan i söndags idag! Jippie och hurra för mig! :). Iallafall så har jag inte fått så mkt gjort sedan sist, eller ja, har stickat en hel del på mössan som jag har som läxa, sen har underbara Melker rivit upp det.. Så jag åkte till mamma och började om och fick lite "stöd" (dvs hjälp med stickningen), väl där så fick jag ju umgås med supermysAmanda och fick middag och massa familjemys helt enkelt, jätte trevligt! Sen bar det av hem till katterna och Siv, väl hemma så är den söta dörrmattan som vi har innanför dörren borta, hmm. sprang runt och var säker på att någon varit i huset i typ tio minuter innan det sakta gick uppför mig att katterna nog levt jävel, och mkt vl, den låg ihopknölad inne på lilla toaletten, mysteriet löst!


Men, min lilla farmor fyller ju år idag också! Min underbart goa, söta, underbara farmor, hon ger verkligen allt av sig själv och kräver inget åter. hon är en så oerhört inspirerande människa att det finns inget liknande, och tro det eller ej; hon har en egen blogg http://vildavastra.se/mommasblogg/ kika in där vetja, hon skriver alltid om himla massa mys och har haft blogg bra mkt längre än mig faktiskt :). Och vi ska inte glömma att goa lilla farfar fyllde år igår också! Så på fredag bär det av till Holafors med lite hemligheter och firas :).


På lördag ska jag klippa mig är det bestämt, så ja, tänker inte berätta så mkt mer än så utan tar en bild och lägger upp då det är gjort, på så vis kan jag inte lura er och ångra mig :P.


Men nu är det natta dags, ska ut och äta/fika/mysa med Ida imorgon, och småfira att hon fått ett supercoolt jobb! Och sörja att hon flyttar ifrån mig samtidigt :(.


Men men, hade gött!


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 20 juli 2011 16:19

Det är mkt som har hänt på sistone, både ute i verkliga livet och inuti huvudet på mig. Det har inte blivit mkt uppdaterande, inte blivit mkt överhuvudtaget.   Man kan väl säga att bloggen blivit lidande, men samtidigt tycker inte jag att bloggen...

Av Evelina - 14 juli 2011 20:39

                                   

Av Evelina - 29 april 2011 00:10

Blir en diktbomb eftersom att jag visst är medlem på mysko hemsidor :)   Både nytt och gammalt :).   ****   När vi först träffades skapades ljuv musik, jag dansade barfota på rosa moln, sjöng sånger jag aldrig hört förut. Vi andades samm...

Av Evelina - 28 april 2011 23:00

Jag älskar mitt liv.   Jag har en underbar pojk, en pojk jag jagat i så många år att det ibland känns som om det var igår jag sprang runt i killarnas omklädningsrum och försökte leta efter spår av hans lukt. Ja, låter hemskt patetiskt och "stalke...

Av Evelina - 16 april 2011 15:23

Jaa, så nu uppdaterar vi igen, erkänner att det är ett bra tag mellan gångerna nu men känner att det är bättre att uppdatera sällan och bra än ofta och dåligt.   Så ja, tänkte bara slänge upp lite bilder och så på vad jag sysslat med på sistone :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards