Evelina - en fluffig flicka i sina bästa år

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Projekt på projekt på projekt..

Av Evelina - 2 april 2011 20:37

Vad är det egentligen som gör att när man har saker att göra så hittar man genast något annat att göra, även om disken är gjord, tävtten är klar och det är damsuget och hela huset är rent så hittar man ändå något annat som absolut måste göras direkt. Jag antar att det ligger i min natur att göra så, sen så ska jag ärligt säga att det inte är jag som håller rent här hemma, det är min underbara sambo, men ändå.


Så ja, jag har ju som precis som jag nämnde i förra inlägget en religionsläxa som ska vara färdig på torsdag och ett lapptäcke som ska göras tills på tisdag, och ändå så börjat jag slipa våra köksstolar idag, det är ju så man undrar vad som pågår i Evelina Loppan Häggkvist lilla huvud, men antar att det är vad som gör mig så himla charmig :). Blev iaf super, har iofs bara hunnit med sitsen på en stol men är ändå super nöjd! Stolarna som vi fått av min pappa var tidigare vita, och jag har under en tid velat slipa ner dom och lacka dom så att det blir en helhet i köket eftersom att allt annat är träfärgat. Så idag har jag kört igång, ska slänga upp lite tjuvkikar på hur det blir även om det inte är klart :). Lapptäcket får ni dock vänta på lite längre, det kommer bli super :).


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 20 juli 2011 16:19

Det är mkt som har hänt på sistone, både ute i verkliga livet och inuti huvudet på mig. Det har inte blivit mkt uppdaterande, inte blivit mkt överhuvudtaget.   Man kan väl säga att bloggen blivit lidande, men samtidigt tycker inte jag att bloggen...

Av Evelina - 14 juli 2011 20:39

                                   

Av Evelina - 29 april 2011 00:10

Blir en diktbomb eftersom att jag visst är medlem på mysko hemsidor :)   Både nytt och gammalt :).   ****   När vi först träffades skapades ljuv musik, jag dansade barfota på rosa moln, sjöng sånger jag aldrig hört förut. Vi andades samm...

Av Evelina - 28 april 2011 23:00

Jag älskar mitt liv.   Jag har en underbar pojk, en pojk jag jagat i så många år att det ibland känns som om det var igår jag sprang runt i killarnas omklädningsrum och försökte leta efter spår av hans lukt. Ja, låter hemskt patetiskt och "stalke...

Av Evelina - 16 april 2011 15:23

Jaa, så nu uppdaterar vi igen, erkänner att det är ett bra tag mellan gångerna nu men känner att det är bättre att uppdatera sällan och bra än ofta och dåligt.   Så ja, tänkte bara slänge upp lite bilder och så på vad jag sysslat med på sistone :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards